andalusie-frank-jeannette.reismee.nl

en dan zit je in het zuiden van Spanje

lieve lezer,

Vanmorgen zijn Frank en ik vanuit Zaventem vertrokken voor een rondreis van een week door Andalusië. Via deze blog zal ik proberen je een beetje op de hoogte te houden van ons wel en wee. En als het allemaal een beetje lukt met WiFi ook wat foto's bij de blog plaatsen.

Terwijl ik dit zit te schrijven gaat er een alarm af, aangezien niemand reageert zal dat wel voor mañana zijn zeker.

Maar goed beginnen bij het begin. Na een rustige Temestavlucht veilig geland en na lang wachten de sleutel van ons Fiatje gekregen. En daar waren ze hoor Torremolinos, Marbella... Nooit gedacht dat we die ooit zouden zien. Al snel de kustweg verlaten en de bergen ingetrokken. Een kleine weg, slecht wegdek maar god wat een landschap!Wreed, onherbergzaam, ruig en af en toe een witte vlek, dorpjes die tegen de bergwand aangeplakt leken.

De Rots van Gibraltar, zelfs Marokko zien liggen. Ik merkte dat mijn mond open bleef hangen.

Onderweg gestopt voor stevige boerenkost van la mama en nu zitten we dus op onze hotelkamer in Ronda. Morgen de stad van de stierengevechten bekijken. Nu een beetje rust en straks nog even wat eten.

Liefs

Jeannette

Reacties

Reacties

Greetje

Leuk hoor!!!!

Jan

Dat klinkt bijzonder goed! Benieuwd naar de foto's!
Veel plezier!

Ria

Blij mee te mogen reizen met jullie! Zo te lezen weer volop genieten! tot later en geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!